Om Nygaards Planteskole

Nygaards Planteskole er en af landets førende produktionsplanteskoler med fokus på produktion af planter til haver og anlæg. Planteskolen har ikke salg til private, men leverer til dit lokale havecenter, som står til rådighed med yderligere information om de enkelte planter. Se mere om os og om planteskolen under menupunktet 'Om os'.

Har du et havecenter kan du, ved henvendelse til planteskolen, få et brugernavn samt et password som giver dig adgang til at se priser på sortimentet, og samtidig foretage bestillinger. Fordelen ved at bestille på hjemmesiden er, at hjemmesiden hele tiden opdaterer med vores lager og ordresystem, og du har dermed reserveret planterne på vores lager, så snart du har trykket 'gennemfør ordre'. Du har dermed større chance for at komme først med reservation af planter hvor der kun er et lille antal disponible.

Nygaards Planteskole er medlem af GLS-A og dækket af deres overenskomst med 3F.

Kontakt & support (kun engros)
Kongeåvej 10
6600 Vejen